czwartek, 1 grudnia 2011

December.


 Dzisiaj przygotowałam dla Was świąteczny wpis. Jeżeli ich nie lubicie to wyłączcie już tą stronę, bo ja jestem osobą która uwielbia Boże Narodzenie i całe to zamieszanie związane z nim :) a co ja w nich uwielbiam ? To że jest piękna choinka, miasto jest wspaniale oświetlone lampkami i mimo, że jest zimno czuć takie rodzinne ciepło. Oczywiście prezenty, chociaz wraz z wiekiem moja radość jest większa kiedy ktoś się cieszy z prezentu który dostał ode mnie :) I ja już swoje prezenty wymyśliłam , oprócz prezentu dla siebie o który moja mama mnie już męczy od tygodnia :P I razem myślimy i myślimy i jakos nie moge wymyślić .... :P






ja osobiście sobie nie wyobrażam świąt bez Kevina : D















 gdzie one jest ?!


a tak odbiegając od tematu czuję się już dobrze ( dla niedoinformowanych mam zapalenie pluc ), jeszcze jutro do lekarza a w pon. mam nadzieję że do szkoły :)  I nawet nie wiecie jak się ciesze, że jutro idę do lekarza, w końcu wyjde z łóżka ! :P

8 komentarzy:

  1. Such a great post, I enjoyed it so much! Really nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. no no ja jeszcze świat nie czuje bez śniegu to nie święta , :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh so inspiring! Lovely blog :) Visit mine http://pleasestrikeapose.blogspot.com/ and if you like it follow me! I'll be so grateful and you can also shop my closet http://pleasestrikeaposeshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I want that nail art! Snowflakes on my nails!!!
    Come to visit my blog and if you like let's follow each other!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!But can you please check if you're really following me, because I can't see you in my follower list!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Fox House giveaway on my blog!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhh perfect photos! So ispirational! Loved them! And loved your blog! :)

    Waiting to my blog too.. If you like it maybe you can follow :) I'll be waiting for you! Kisses!!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. KSERO WPISU KASI TUSK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwsze, nie widziałam tego wpisu, ale zaraz zobacze, a po drugie raczej nie jstem pierwsza z takim wpisem i jak juz mam kogos kserowac to chyba wiekszosc blogerek, o ile mozna nazwac to kserowaniem.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !