sobota, 7 sierpnia 2010

Urki Gaty : *

no wiec wlasnie jeszcze sie ogarniam po Gaty urkach ; d nadal siedze w pidzamie :P ogolnie to bylysmy na Pizzzzzzy, po ktorej mnie brzuch bolał, pozniej poszłysmy na muszelke a poznije do mnie ; d no i ten siedzialysmy, i gadalysmy w wiekszosci o pewnym osobnkiku ; / ... no, robilysmy zdjecia.. i nie wiem czy cos dodac bo sa bleee, chyba ze dodam te na ktorych mnie nie ma : D ale jakos mi sie nie chce, nie chce mi sie nic, musze sie jeszcze spakowac w ogole.. :< no, Ola za wczesnie poszła , bo o 11, Izu godzine pozniej, i tylko ja i Gata i Niki spałysmy :P no to porobilysmy zdjecia jeszcez, siedzialysmy i mialysmy polewe z pewnego osobnika, ale juz innego od tego pierwszego ; d jakos o 3 zaczelysmy ogladac Wild Child, ktore ogladalam 100000000000 razy, wiec zasnelam, pozniej wlaczylysmy Harrego o 5 to Niki odrazu zasnela,Gata troche poznije to ja tez poszłam spac z laptopem na kolanach ;d o 8.30 Gata musiala isc bo babzilla do niej zadzwonila ze cos tam znalazla w torbie, ja wtedy nie kotaktowalam bo spalam, i z tego ze Gata sobie poszła paietam nie wiele ... :P o 12 wstalam i chcialam ogarnac "sklep" jak Nikola spi, ale ona tez juz wstala, o tak do 13 cos gadalysmy i poszlysmy do domu ;d no i golnie było faaaajnie ;d a teraz wyjezdzam na calutki tydzien na wieś do rodziny : D fajnie :)głupio ze z Gata przez cale wakacje widzialam sie tylko chyba przez 2 tygodnie, bo teraz tez wyjezdza do konca wakacji, mega głupio : < ide , dodam jakies jedno grupowe zdjecie i starczy ;d dobra dam pare, jedyne ktore sie jakos nadaja, zeby gdziekolwiek je opublikowac ;p
tu jeszcze z Olą : *

tu juz bez Olci : <

z Gatą <3

a tu juz bez Izu : < : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !