poniedziałek, 23 sierpnia 2010

:)

nudzi mi się : < dopiero 17 ; < błe. ja cce juz wrzesien, nie moge uwierzc ze to ciagle mowie, ale chce, obiektyw jest wazniejszy niz powrót do szkoły : D jakos sie wytrzyma w tej szkole (; mam nadzieje, ale zebyscie nie mysleli ze chce tam wracac, bo nie, nie chce, strasznie nie chce, ale chce wrzesien i obiektyw : D

no, a juz w czwartek bedzie przetestowana moja blendo-karimata : D akurat dziewczyna z ktora ide na zdjecia moze kogos zabrac, a w sobote juz bede musiala zabrac moją statywo-wieszako-blendo-karimate : D


tak wygląda : D bo jak nie ma kto trzymac to tzreba cos wymyslic, nie ? : )
a we wrzesniu czeka mnie troche zdjec i baaardzo sie ciesze (; a tak w ogole to jakis czas temu kolezanka, moja dawna instruktorka hip-hopu napisała do mnie zebym umiescila ogłoszenie na słubice24 o fotografowaniu i takie rzeczy, wtedy jeszcze nie bylam na to gotowa, ale moze w niedalekiej przyszłosci takie ogloszenie umieszcze (; jeszcze sie zobaczy : D na razie trzymajcie kciuki, zeby nie padalo : jutro, w czwartek, sobote, poeniedziałek ; d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !