czwartek, 5 sierpnia 2010

Wracam !

a więc wracam :) nie wiem czy bede tu pisac czesto, raczej nie, ale dobra :) Jak bede miała ochote to napisze... :) a tak ogolnie to są chyba naaaaaaajgorsze wakacje w moim zyciu, chyba, bo tamtych juz nie pamietam : D wiec tez pewnie byly nudne... Gaty od poczatku wakacji nie ma, teraz przyjechała na dwa tygodnie, z czego mnie przez tydzien nie bedzie i do konca wakacji jej nie bedzie, makabraaaaaaaa : < tak to byłam nad kochanym i najlepszym morzem, choc mogloby byc czystsze i mniej kamieni mogło takze byc a tak w ogole to mogloby byc inne niz Morze Bałtyckie :P no, i byłam w moim kochanym Pobierowie i Pustkowie <3 no i ogolnie było spoko : D a teraz na tydzie do rodziny i tez bedzie fajnie ;) a wczoraj byłam z Gatą i Pati i Gabi na placu zabaw, a Gabi to naaaaaaaajsłoodsze stworzenie na swiecie : D Tulił się i całował, słodki :) nno a zaraz ogolnie jedziem z Gata do Niemiec, a po poludniu Gata musi cos załatwic... :p a jutro jej urki, choc prezent juz Gacie dałam : DDD

Gata ze swoim obrazkiem od Basi : D


Mój obrazek od Basi , dziekuje : *


Gata z Pati :)


G. z Ninją <3


G. z prezentem ode mnie <3



G. z Pati i Gabim :)


G. z Gabim : D


Pati : *


Gabi : *


Gata z Gabim : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !