czwartek, 26 sierpnia 2010

knkurs

Wczoraj moja pani ze szkoly przeslala mi linka z konkursem fotogarficznym, nie wiem czy wziac udzial, kosztuje 30 zł + jakies dwa zdjecia wywolane 20cmx30cm co u nas kosztuje jakies 15 zł chyba... i na pewno bierze udzial w nim pelno profesjonalistów, wiec nie ma zadnych szans... sama nie wiem, jeszcze sie zobaczy, mama mowi zebym wziela udzial, ale ..no nie wiem, czas mam do 20 wrzesnia, wiec mam jeszcze czasu troszeczke :)

niedługo bede szla z pewna pania i jej dzieckiem na zdjecia, cos nowego , ciesze sie (; Nigdy jeszcze nie fotografowalam dzieci, to znaczy raz - moja kuzynke, ale to tylko 2-3 zdjecia i juz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !