środa, 18 sierpnia 2010

hej ;)

pusto tu w domu, z pewnoscia to byl najlepszy tydzien z całych wakacji ;) Mam nadzieje ze zobaczymy sie wczesniej niz za rok ; *
a ta ogolnie to nic ciekawego u mnie nie słychac, nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Gaty nie ma , ogolnie to widzialam sie z nia przez chyba wa tygodnie na całe wakacje ; < inne dziewczyny nie maja czasu i siedze w domu ; < na szczescie są zdjecia przez ktore moge wyjsc z domu ; ) pełno ludzi sie mnie pytalo czy zdjecia to jest to co chcialabym robic w przyszlosci.. i tak, to jest to, choc jezeli chodzi o prace w tym zawodzie to wiem od pewnego znajomego ze bardzo trudno sie wybic, chyba ze ma sie oczywiscie znajomych w tej branzy ktorych ja niestety nie posiadam ;p jeszcze troche i bede miala obiektyw, nie moge sie doczekac ! ;) moze jeszcze uda mi sie go zdobyc przed zimą ... : ) a pozniej jak juz bede miala obiektyw to moze jakies lampy ? ; > ale to juz pozniej, pozniej, pozniej ;) nie lubie zdjec w studiu, tło jest jednolite i nie lubie tego ;)
no, a w piatek ide z Nikola na jakas impreze na Plac Bohaterów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !