piątek, 6 sierpnia 2010

dzien dobry ; )

Obiecałam Izu, że napiszę dużo, no ale nie wiem czy mi się chce ;p tak w ogole to za 4 godziny Gaty urki :)) Maci tu parze zdjęc z tamtych urodzin : D
Gaty urki częśc I z Kiną i Pati :






częśc II z dziewczynami :







no, koniec ;d nie wiem co by tu jeszcze napisac... wiem ! tak strasznie okropnie nie chce isc do szkoly : < przeraza mnie ta 3 gim : < już słysze jak pewna pani mówi " ale Wy jestescie najstarsii !"," Niedługo testy a wy nic nie umiecie!" itp.. Boję się tych testów, strasznie się boje... Musze je dobrze napiasac, zeby dostac sie do IV do ZG.. i w ogole, nie chce znowu sie uczyć wstawac tak okropnie rano i siedziec tam tyyyle godzin ; < w ogole to jestem ciekawa co to za pierwszai przyjda :P i co to za latarnia bedzie... i bedzie głupio, bo ostatni rok razem, a szczególnie z Gatą ostatni rok razem : < od zawsze byłysmy w jednej klasie, nawet w przedszkolu, wole narazie o tym nie myśleć... dobrze ze mamy jeszcze rok, tylko szkoda ze to tak mało...

tak w ogole to wczoraj sobie przygotowałam pare zdjec z tegorocznych wakacji nad morzem, ale nie wiem czy chce mi sie je dodawac :P dobra dodam, niech już bedzie ;d





nasz stół ;d

Mama i kuzynka :)

z rodzicami ;d


ziomek, zwany moim tata ;d


mój pokój ;d


nasz namiocik ;d


kibeeel ;d który był wiecznie oblegany i tam smierdzialo, tylko czasme popachniało jak jakies panie posprzątały ;d

nasze stoły i namiot mojej cioci ;d

ja z drugim ziomkiem, zwanym mamką ;d

było ich tam pełno !

Kubuś Puchatek ;d machał do mnie ;d

jakiś niemiec ;d

kuzyn, jak wracalismy z Rewala ;d

a tu w morzu ;d Ja to ta z rękoma do góry, koło mnie kuzynka, na rózowym materacu kuzyn i na niebieskim brat ;dd


okej, to juz koniec, ogolnie to zdjec jest okolo 1500 ;d do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !