środa, 17 sierpnia 2011

Show EC 2011.

hahahahah, uwieeeeeeeeeeelbiam to <3 i w Mały w moich ciuchach :P



a tak powrcając do rzeczywistości to jak wiecie badz nie, jestem u rodziny, koło Kutna :) I własnie dzis tam byłam i zakupiłam sobie spodenki jeansowe z wyższym stanem ( w końcu znalaaazłam <3 ) dopiero jak kupiłam to zobaczyłam , że jest to rozmiar na 140 cm :P kupiłam jeszcze naklejki na paznokcie i korektor do twarzy i stanik i buty :) a jakos na dniach jedziemy na pchli targ i musze poszukac pewych rzeczy ;>

3 komentarze:

  1. no to miałaś fajne zakupki ;D a w Kutnie byłam jakieś 3 lata temu i w mieścinie koło Kutna mam ciocię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej pokaz te spodenki i ogolnie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nom własnie pokazuj zakupy ślicznotko hahhahahahahaha a filmik zajebisty tak sie uśmiałam gdy go oglądałam hahaha boski <3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !