niedziela, 28 sierpnia 2011

You and I.

niedziela jak to niedziela minęła bardzo nudno, ale chociaz nie przesiedziałam jej całej w domu ;)
Nie mogę uwierzyć, że zostały już tylko 3 dni i znowu szkoła. W piątek mamy skrócone lekcje, ale już sie dowiem kiedy bede miała  wszystkie sprawdziany bądz inne formy. Jakos to bedzie, dam rade, a raczej damy rade, nie bede sama, będzie okej :) I zapiszemy się z Domiśką na basen i juz jestem tez z Marieta umówiona na ten basen i ... szczerze mowiac juz nie moge sie doczekac, czym blizej do tego 1 wrzesnia tym jestem coraz bardziej podekscytowana :)
A teraz mam do Was pytanie... wysyłałyscie kiedys kartkę za granicę, moze ? ;> Ile to mniej wiecej będzie szło ?





a tu macie ukazane na zdjęciach moje dzisiejsze nudzenie się :P Robiłam razem z dziewczyną na YT :P
 Jak bede dorosła, zrobie sobie operację nosa -.- i jeszcze jedną, razem z mama sie umówiłysmy : DDD


3 komentarze:

  1. wysyłałam. tak gdzieś 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna fryzurka ;) operacja nosa ci nie jest potrzeba według mnie :)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !