sobota, 27 sierpnia 2011

Cry me a river.

Witaajcie ;) Dzis dzień jakoś szybko zleciał, od około 16 siedziałam z kuzynka, która ma 3 latka i jest wspaniaała, chociaz nie wytrzymałabym z nią wiecej niz tak gdzies 2-3 dni :P Nigdy nie usiądzie, ciągle tylko biegała i chciała tańczyć :)
W poniedziałek lub we wtorek muszę się wybrać po rzeczy potrzebne do pokoju do internatu a już w środe około 19 tam będę. Wczesniej się bałam, a teraz już nie mogę sie doczekac ;)
Licytuję dwa przedmioty, trzymajcie kciuki żeby nikt mnie nie przebił : D






autoportret.

2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !