poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Lazy Monday.

Wiiitajcie ;) ! Tak jak w tytule, dzis leniwy poniedziałek, od samego rana zabieram się za rozpakowanie mojego plecaka, żeby mama mogła go wyprać, ale coś mi nie wychodzi ;p Wiele z Was pisało mi o tym, że nie robie już "Poniedziałku w stylu gwiazd" , więc tak się składa, że mamy dziś poniedziałek a mi się nudzi więc takowy dzisiaj będzie :) W roli głównej z Seleną Gomez, która, według mnie, jest MEGA ładna, uwielbiam jej włosy <3














Przez to że się nudzę moje włosy na tym nie skorzystają, na YT znajduję co chwile jakies ciekawe tutoriale i próbuje je na sobie, ciągle kręcę, prostuję, ciągne, wywijam i ję bardzo męczę :P

 ( w tej chwili na mojej glowie jest juz coś innego :P )
a tu kamerkowa focia z rana jak jeździłam na rowerku :)

6 komentarzy:

  1. Selena jest ładna, ale Ty również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, ma cudowne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoja buzke ;-))))


    ale ma piekne kreacje - ah

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak , selena jest przecudna ;)
    + śliczny blog , śliczna Ty i obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne ona ma włosy ale jakie ty masz cudowne i takie długie na tym co od tyłu masz pokazane

    OdpowiedzUsuń
  6. Selena faktycznie jest piękna i zawsze wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !