środa, 24 sierpnia 2011

Bonne niut.

Dziś będzie szybko i bez zdjęć na formspringu pisałam, że nie bedzie notki, ale zmieniłam zdanie :P Ogólnie to od 7 jestem na nogach, o 9 miałam autobus, a o 13 spotkanie klasowe. Oczywiscie narobiłysmy sobie siary z Domiska w MZK, bo nie umiałysmy obsłuzyc kupna biletów :P a klasa ogolnie pozytywna, narazie poznalam tylko 17 osob, ale bardzo fajni są :) Bedzie dobrze ;) I nie jestem najnizsza ! HA ! : D
a tak ogolnie to wczoraj zamówiłam sobie moje MUST HAVE od bardzo dawien dawna... ale nie powiem wam co : D zobaczycie jak przyjdzie, narazie mozecie tylko zgadywac :D ale jestem mega szczesliwa : DDD
a jutro wybieram sie na poczte wysłac list do Francji :) Pocztowke juz mam, dosc brzydka, ale czego spoedziewac sie po pocztowce ze Słubic :P Koperta z listem juz zaklejona, wiec pokaze wam tylko jutro koperte na zdjeciu :P nie wiem sama po co, ale niech bedzie ;)

Bonne nuit !

Zdjecia jednak beda, ale nie moje :)



















Chyba zmienie wygląd bloga ;) moze dzis sie pobawie ;)

1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !