czwartek, 25 sierpnia 2011

Looking into your eyes.

Hej, heeej ;)
Dzis macie focie z wczorajszego spotkania integracyjnego z klasą :) Za duzo ich nie ma, ale zawsze cos :P
Obiecałam opisac jak było, wiec juz to robie ;) A wiec tak... o 9 miałam autobus z Domiska do ZG i o 11 tam byłysmy ;) Dopiero o 13 było spotkanie, wiec poszłysmy , a raczej pojechałsymy do Focusa, jak juz pisałam były problemy z obsługa tego czegos co wydaje bilety , ale juz bedziemy wiedziały :P Ogolnie to musze sie nauczyc jezdzic tymi autobusami ;p No i o 13.10 mielismy sie spotkac przed szkołą, oczywiście na poczatku były takie podchody, kazdy sie na kazdego patrzył, ale pozniej jakos juz sie zgraliśmy i wszyscy razem stalismy i rozmawialismy, niestety było tylko 17 osob z czego 2 chłopaków :P I z tych 17 osob tylko 5 z ZG, jedna bedzie jezdzic do szkoly a reszta internat ;> Jak juz wszyscy byli wsiedliśmy do autobusu i ruszyliśmy do Przylepu ;) Tam mielismy oczywiscie zabawy typu "jestem Jagoda, mieszkam w Słubicach, ineteresuje się..." i takie tam. Pierwsza "gra" było własnie takie gadanie, plus poziom naszej energii ;p Pozniej nastepna zabawa i nastepna i tak przez pare godzin :P Pozniej spacer po lotnisku, ktory był niesamowicie nudny, ale dobra ,nawet przewodnik nas wypuscil wczesniej bo wszyscy narzekali ze głodni a słonce swieciło meega mocno. No, jak wrocilismy był grill na którym komary gryzły jak szalone -.- mam całe nogi pogryzione ...Pozniej jeszcze cos tam porobilismy i koniec :) Klasa ogolnie bardzo fajna, chłopacy lepsi od tych z gimnazjum, moge juz to stwierdzic po 1 spotkaniu... znaczy sie tamci okazali sie spoko dopiero w 3 klasie, a Ci juz na 1 spotkaniu, wiec dlatego tak napisałam :) Dziewczyny tez bardzo fajne, i nie jestem najnizsza, whoahaha : D
a teraz coś o dzisiejszym dniu, a wiec rano poszłam z Martynką na zdjęcia a pozniej na zakupy i upatrzyłysmy sobie mnóóóóóóóóóstwo rzeczy w H&M :P Pozniej zaszłysmy do DM i nie uwierzycie co ukazało sie moim oczom... stoisko essence.. a tam... prawie wszystko przecenione na 95 centów !! Czyli wychodzi około 4 zł, jakby tam ktos nie był w temacie, czyli mega tanio ! Niestety duzo rzeczy było juz wykupionych, ale ja i tak cos znalazłam, byłam zawiedziona ze juz zostały pedzelki do różu wykupione, ale znalazłam inne perełki, które zobaczycie na zdjeciach :)
I wysłałam juz list, jestem ciekawa kiedy dojdzie do Francji i czekam na swój ;)
Moje MUST HAVE juz jest u mamy w pracy ! Pokaze je chyba wam dopiero jutro bo mama jeszcze nie wrocila, a nie chce mi sie nowej notki pisac, chyba ze tą edytuje, wiec odświeżajcie ;)



Domiś przed naszą nową szkoła :)
 LO IV :)
 Jakas focia przed szkoła, nie patrzcie na moja twarz, ale focia przynajmniej jest ;d
 Krystian i Ada w samolocie : D haha ;d

 a tu Anka i Natalia ;)


i całe 17 osób + pani ;)
|
a tu z dziś, najchętniej uciełabym twarz ale juz zostawie :P O ! Moja mama woła mnie, whoahahah, moje must have juz jest wiec w tej notce bedzie : DDDDD


 nowy Joy ;d
 i moja kartka ;)




 i zakupy :) to kredka która kupiłam przedwczoraj :) essence 08 teddy
 a tu zakupy z dzis ;d
Gliss Kur - w kooońcu ! Moj ukochany rozowy, musiałam czekac az skoncze żółty, chociaz tego żólciaka jeszcze troche mam :) - 2 euro, a u nas około 15-16 zł w drogriach.
Essence High Shine Topcoat - 0.95 euro a kosztował zapewne jakies 1.75 albo 85 ;)
Essence Shimmer Powder - 0.95 euro a kosztował coś ponad 2 ;P Normalnie bym nie wzieła , ale za 4 zł to az żal nie brac ;d
Essence Eyeshadow Duo - kazdy po 0.95 euro a wczesniej ponad 2 :P Tak jak z dym powderem, tez bym nie wziela gdyby nie ta cena ;p
I dwie kredki : essence longlastin eye pencil taka sama cena kolory : 10 almoust famous, którą Katosu polecała w swoim filmiku i 08 touch of glam ma sliczny fioletowy kolorek ;)



TAMTARAAADAAAAM !

MOJE WSPANIAŁE MUST HAVE ....


TO...



CZARNE KOTURNYYY ! AAA <3

( nie patrzcie na spodnie, po domu w takich chodzę :P )




8 komentarzy:

  1. Boże ale mega buty! :)
    nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie Ty zakupujesz te kosmetyki essence? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super, ale chyba jednak nie powinnaś umieszczać w internecie swojego pełnego adresu ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na podobne buty sama mam olbrzymią ochotę, tyle, że nie umiałabym chodzić na takich obcasach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. komary w te wakacje to tragedia, faktycznie... mnie tez wczoraj pochlaly -.- swietne rzeczy i zdjecia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia :)


    Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowskie buty :) Prawie takie same byly dwa sezony temu w hmie:D I przełaziłam w nich całą ciążę zimą:D :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !