wtorek, 27 kwietnia 2010

wooolne ;d

hej, hej : D woooooolneee : DDDD znowu obiecałam izu, ze napisze wiec napisze.
ale co ?
no dobra, to .. yyyy. aaa, wczoraj był Dzień Ziemi i pierwszy raz nie zajelismy miejsca, o niee :PPP chociaz naszym celem było nie dac wygrac pewnej klasie, nieudanej klasie, która hańbi nazwe Latarnia , no i nam sie udało, nie wygrala, ale zajela miejsce, ale to juz tam mniej wazne xddddd nooooo iiiiii teeeen noooo, nei wiem co mam napisać. aaa ! A w piatek były Dni Otwarte i było fajnie, zawsze dawali do opracowania latarni klasie 1 , a teraz cos chyba nie chceli im dac i znowu my xd no i siedziaałm z Izu i Olcią i gadałyśmy z ludzmi, i dzieki nam wielu przekonało sie do Latarni : DDDD jea :P i cos mi sie wydaje ze bedzie lepsza od tej co teraz jest, ale nei wiem czy bedzie tyle chetnych bo tam pare osob tylo chciało isc xd
kuuurde, w tym roku nie bedzie wycieczkiii ! ; < jedynie jakas tam z Niemcami.. ale ja chce taka na [pare dni, ja chce taka do Pobierowa, znowu !! tam było tak mega fajnie ! a dzisiaj mija dokładnie rok od wycieczki do Cottbus, tam było taaaak gorąco, a teraz taie brzydkie chmury są. a 4 maja bedzie dokladnie rok od wycieczki do Pobierowa. Najlepsze co wydarzyło sie w tamtym roku, na pewno najlepsze. Jak był miała opowiadac wszystko co sie tam zdarzyło to by mi dnia zabrakło, na prawde. i wbrew pozorom nie zaluje tego co sie wtedy wydarzylo, teraz sie z tego smieje, ze z Niemcami i w ogole. ale wtedy to było takie magiczne. :) i dałabym wszystko zeby powrócic tam, siedziez z dziewczynami i ogladac sąd rodzinny, siedziec na tej czarnej kanapie i smiac się z Lisy, potocznie nazywanej Lolą. siedziec z Izą, Gatą i Nelcia i czekac az dziewczyny wyjda z pokoju w którym wrzeszczała na nich pani S. za to ze wrzuciły Panią z niemiec do basenu, grac w tenisa, w kosza, poczuc ten zapach tych lakierów do włosów, do paznkociu, zapach prostownicy, perfum tego wszystkie w naszym pokoju i odrazu otwierac okna, prostowac włosy 100000000000000000000000000000 razy dziennie, ogaladc jakis grubasów jak "uprawiają miłość" i ta pamietna dyskoteka na ktorej tanczylismy z nimi, po torej pisałam z Gata sms, a spalysmy w jednym łózku ale nie moglysmy gadac bo dziewczyny spały, i to wszysko co działo sie po wycieczce, nie było to miłe, fajne i w ogole, ale teraz wspoina sie to baardzo fajnie.jaaacie tam było tak extra.
jeny, o booooze, ale sie rozpisałam, szczerze mowiac chetnie bym to usunela, ale nie, nie usune ;) mam nadzieje ze malo osob to przeczyta.

1 komentarz:

  1. łohoho : D rozpisałaś się trochę : D
    muszę Cię zmartwić, wydaje mi się ze dużo osób to czyta xd ale mozliwe ze komuś sie nie bedzie chciało : D Powspominałaś sobie trochę Pobierowo : D fajnie się to czyta xd Myslałam, ze napiszesz coś o dzisiejszym dniu ;p ale wtedy byłoby jeszcze wiecej czytania xd

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !