sobota, 3 kwietnia 2010

Wielkanoc !

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesooołych Świąt ! : ***
wyjezdzam dzis i mnie nie bedzie, ale na szczescie jutro wracam : DDD przed chwila robiląm jajka, znaczy sie malowalam ; ddd pokaze Wam : D i tez je upiększałam : D
wczoraj było fajnie : D mam pare zdjec Agatki i musiałam ją nieść na barana bo nie mogła w butach wytrzymac, whoahahaha ! ; d :P pozniej zaszłysmy do Piotra i Pawła i spotkalysmy Blazeja, i oczywiscie musiał juz pozniej z nami isc :P i zaszłysmy na placyk na którym nie bylysmy od chyba 3743872974 lat ;p i były fajne sms z Gata o Porrrrrębskim <3 ahahha ! ; d typu " Gata pragnie pen**a Porębskiego " i takie rzeczy : D chciałam takiego sms wyslac gaty Sebusiowi no ale Gata sie nie zgodziła :PP i polewa ogolnie była ; ddd
dobra to wesolych swiat i w ogole , macie pare zdjec ze wczoraj i dzis : D
Gaty zdjec nie dodaje bo są juz na mm i beda na fbl ; d






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !