wtorek, 20 kwietnia 2010

wtooorek.

dawno nie pisałam. nie chce mi się, szcerze mówiąc, a zdjec wrzucać tu jeszcze bardziej mi sie nie chce. Przed chwilą wróciłam ze zdjęć z Asią : ), inną Asia ; DD fajnie było, teraz mi sie własnie zgrywaja zdjecia i mam nadzieje ze bedzie dobrze xd

ostatnio na nk. zauwazylam prz kazdej fotce podpis "fot. Bla bla bla " , irytuję mnie to, okej piszcie sobie, ale chodzi mi o to, ze przy najzwyklejszym zdjeciu jest taki podpis, nawet na zdjeciu jak sie podpisuja imieniem i nazwiskiem . Zastanawiam się czy wiecie po co są te sygnaturki... jezeli nie to was uświadomie, zeby ktoś nie kradł Ci zdjęcia. a wątpie ze beda one kradzione. pewnie pomyslicie ze mysle ze jestem wielka fotografka i moge tak mowic, nie. nie uwazam sie za fotgrafa, bo zeby moc sie tak nazywac, trzeba na prawde przejsc długą drogę. Po prostu irytuje mnie ta moda fotgrafią.Bo robisz zdjecia i jestes fajny. Wiadomo ze zdjecia kazdy moze robic, ale denerwuja mnie ludzie którzy własnie sie uwazaja za wielkich fotografów.no.

miałam juz to dawno napisać.
do widzenia, nie wiem kiedy napisze, dzisiaj Izu mi przypomniala o mym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !