piątek, 2 kwietnia 2010

Pizzeria.

wczoraj z Gata na pizzy byłysmy : DD ta głupia baba chciała wziąć pizze rozmiar S, ale ja namowilam na M, a kiedy przyniesli nam M zachciało nam sie L : DDDDDD :P dobra była : d i nabrałam Gate chyba z 500000000000000000000000000000000 razy, za kazdym razem kiedy powiedzialam jej cos głupiego ona uwierzyła, hahahah ; d i wczoraj sie prawie przeze mnie zesikała ze śmiechu , haha : DD Udawałam pana starrrrego mega sexowenego Porębskiego ! : DD WHOAHAHAHA : d
dzis ide z nią na zdjęcia, jestem tego pewna ze bedzie " No juuuz ! " , "Konieeec !", "Juz nie chceee " ona tak zawsze : D i mnie szantażuje xd przez całe zycie jestes szantażowana :P : <<



w Patrolu : )



; )



mniam, mniaaaaam ; d



pizzza ; d mniam. ; d



nasz piewrszy raz w WC w Primie : D



mamy takie same buciki : DD i tez okulary, ale G. nie chciała mi dac swoich do zdjecia :P



czasami sie zdarzy ze Gata sie usmiechnie mi do zdjecie, mimo ze najcherniej by mnie udusiała : D



słoneczko świeciło ;d



Pati tułeee ! ; d


moja rzeżucha : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !