środa, 14 kwietnia 2010

nie ma tytułu,

nie mam dzis wen na tytuły.
nie chce tu pisac o tym cos sie zdarzyło w sobotę, nie mam ochoty...


ale to co sie wydarzylo w sobote po poludniu z chcecia, nawet wielka opisze ;d i cyba to bedzie długaaa notka xd a wiec, byly Izzzzzy urkii ! ; d i byłe meeega zarąbiscie ;d no, bylysmy na pizzy, na poczatku nudy były, kazda była taka przytłoczona i w ogole, jeszcze w radiu ciagle mowilili o katastrofie.. ale na szczescie poznije sie polepszyło ; ))))poszlysmy na plac zabaw poznije i duuuzo zdjec mam ; ddd potem byłysmy w parku i było fajnie, ale ziiimno, a ja oczywiscie musiałam dostac OKO : <<< i nie mogalm sie ruszyc z miejsca, brzuch mnie bolał. Na szczescie kochane dziewczyny poszły do NETTO kupic mi cos do picia, zeby popic tabletke. no i zostalam z Ola, Nikola i Angela, a Nelcia, Izu i Gata poszły. ;)) było taaaaaaaak ziiimno, a ja mialam tylo bluzke na ramiaczka i kurtke :PP noo i ruszlysmy w strone NETTO i spotkalismy jakis kolesi, zapytali sie nas co sądzimy o tragedi, i zaczelismy gadac, bla, bla, bla i w ogole tam byl kolega mojego kuzyna ;d no i pogadalismy sobie i poszłysmy na muszelke , i chyba tam i w domu bylo najlepiej :PP na poczatku siedzialam przytulona do Gaty po było nam cholernie zimno, a dziewczyny zaczely tanczyc, taki YCD : D Byłam Pierogiem ;d i ich oceniłam , i nawet sie poplakalam tak jak on ;ddd no i co tam izu wyprwiaaalaa : DD szejki i w ogole . hahah ;d a pozniej ulozylam mega extra fajna choreografie MODERN JAZZ dla Gaty i Izyy : DD no, i w ogole sie posmialysmy, powyglupialysmy i w ogole poleeeeeewa ;d hahah ; ddd pozniej z Gatą pokazałysmy nasz numer popisowy ;d taki meeega , joł ! ;d no i poznije Angela musiala niestety isc, a my psozlysmy do izu do domciu ;d na poczatku mala kłotnia Izy z Arturem, taki kolo ;d no i poznije gralysmy z butelke na pytania ;ddd a poznije po prostu gadalysmy, ale o jakich tematach : D ale swietnie było, tematy były takie fajniejsze niz zawsze, takie no.. hm.. dojrzalsze ? nie wiem, czy moge tak to nazwac, ale inne niz zwykle ; ) no i był Bartuś który we mnie strzelał i sobie z nim pogadalam, ale dziewczyny kazaly zamykac drzwi : < BŁEEE ! no i poznije poszła Nikola, poznije Nelcia, Gata i ja : ) i mialam pare swiebych filmów od izy, dziekii ! ; ***




no, a teraz moze cos powiem o dniu dzisiejszym... hmmm... w Niemcach było spoko, z pewnoscia z Gatą mamy OKO bo mamy jakies inne poglady, tzn. obydwie uwazalysmy ze Chris nie wygladal dzisiaj najgorzej, haha ! :PP no i była polewa ;d z Davida . haha. mial swietna choreografie : D i z Jule i Manu które spiewaly ( tzn. mowily ) HIP-HOP, nie mogalm z tego. Nienawidze takiej muzyki, a one jeszcze jakies takie ruchy rekoma i takie WIELKIE JOŁ ! haha, nie moglam z tego :PP


no, i to chyba nav tyle, keidy indziej dodoam jakies zdjecia, ide sie uczyc na fizyke : <<< a w piatek referat ! : <<<<<<<<<<< trzymajcie kciuki ! : <<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !