poniedziałek, 3 maja 2010

poniedziałek .

o jeeej, Izu dawno mnie poprosiła zebym coś napisała : D a mi sie nie chceeeee ;p co moge napisac ? zeee dzisiaj jest okropna pogoda , ale na festyn i tak idziemy ! : D no ; d i ze zaraz do Kubcia przyjedzie Zielona Góra , nooo i pomagalam mu wczoraj sprzatac i przedwczoraj w Sklepie ( pare osob wie o co chodzi z tym sklepem, nie chce mi sie tłumaczyc xd ) no , a jutro minie rok od Pobierowa, o jaacie, a ja to pamietam jakby to bylo w tamtym tygodniu :P w takich rzeczach jestem bardzo pamiteliwa ( czy cos ) gorzej z nauka.. :P no wlasnie, i jutro znowu do szkoły, ja tak nie chceee! : < no i ten nooo... jeszcze przed chwila wiedziałam co napsiac, teraz juz zapomniałam... wiem ! w tamtym tygodniu byłam na zdjeciaaach : D ale trzeba sie wybrac na nowe : D moja "wiadomosci zapisane" w telefonie robią sie pełne bo jest tam pełno pomysłów na zdjecia, nie mam gdzie ich zapisywac, a pomysly u mnie zawsze przychodza albo przed snem, albo w trakcie zdjec : D no wlasnie i zaczelam pisac o tych zdjeciach i nie dokonczylam, a wiec w srode ? yy, chyba to byla sroda :p byłam rano z Guśką i Domiśka na zdjeciach i było mega fajnie : D dzieki jeszcze raz ! tylko moglo byc wiecej zdjec z bankami ale i tak jest fajnie : D a pozniej po poludniu planowane zdjecia od dawna z Paulina ktora przyjechala do mnie z Uradu, dziekii !! : ) i tez było fajnie, chodziłysmy po cąłym Frankfurcie i szukalysmy graffiti : D i bylam w miejscach w ktorym nigdy jeszcze nie bylam, a potem mi sie aparatm rozładowal to siedziałysmy na ławce i gadalysmy i okazalo sie ze Paulina tez była w PISZU w Pobierowie : D no a potem siedziałysmy w parku koło galeri i czekalysmy na jej rodziców i nam sie strasznie spac chciałoo :PP no a w piatek w szkole mysalam ze zasne, tak seeeerio ;p nic mi sie nie chciało, a przed hista modfliłam sie zeby ona nie przyszła, ale jak zwykle moje zyczenia nie zostały spełnione i przyszla : < ale za to dowiedziałam sie o pielnym 30/30 z portofolia, jeaa !; d dobra , nie bede sie wiecej rozpisywała i pwoiem Wam ze chciałam dodac zdjecia z Izy urek ale na chcieciu, chcianiu czy cos tak sie skonczyło :P noo, a 20 czerwca moje urodzinyyy! ale niedlugo co nie ?! i sa plaaany, wszytsko zaplanowane, wczorakj juz patrzylam so gdzie bedzie stac i w ogole, bedzie mega ! musi byc : D ej, a wiecie ze 7 maja, czyli za 4 dni dopiero mialabym lustrzanke ! haha ! ;d a juz mam <3333 ;d a jeszcez niedawno bylo 100 iles tam dni, masakra ! dobra ! juz nie pisze, paa ! ale jeszcze cos chciaąłbym z tego miejsca pozdrowić Izzzzeeee, która ciagle mi truje o jakis notkach xdd : D o jeny i nzowu najchettniej usunelabym tą notke, bo mozna po niej wywnioskować ze jestes bardzo mało inteligetna osoba, ale nie chce mi sie :P narta.

1 komentarz:

  1. ojej, jak fajnie ! zostałam pozdrowiona! ; DD dzięki ; )
    dodaj w końcu tu jakieś zdjęcia, nie muszą być z urodzin, ale fajnie jak by były ; DD tylko coś dodaj!
    ej, ty przypadkiem nie masz urodzin 12 czerwca ? a nie 20 ;p ale spoko : D już się doczekać nie mogę ; ))
    ; **

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !