niedziela, 9 października 2011

Lokówka.

dzieeń dobry ! :)
ale ten czas szybko leci ! Juz niedziele a wieczorem już będę w 235 i bede sie uczyc na matme, chemię i polski. Jak wspaniale ! ...
Wczoraj zamówiłam lokówkę, nic wielkiego, nic nadzwyczajnego, naaajzwyklejsza lokóweczka, tyle że różowa :P Tylko to ją może wyrózniac :P Już w czwartek bede mogła się pobaaawić ;> Własnie, jaaak miło, że juz czwartek wracam <3 !
Znacie może jakieś ciekawe maseczki do twarzy lub włosów zrobione domowym sposobem ? :) Wczoraj wypróbowałam maseczkę z jajka, troche dziwnie się czułam nakładając to na głowę, ale włosy są milutkie w dotyku :)
Biore chyba w tym tygodniu aparat do szkoły wiec moze w czwartek jakies ciekawe zdjecia zobaczycie :P Chociaz nic nie obiecuje , bo pewnie nikt nie bedzie chciał się mi uśmiechac do zdjec ;p


6 komentarzy:

  1. Ostatnio zrobiłam maseczkę na twarz z banana i miodu. Bardzo fajnie nawilża. Rozgniatasz ćwiartkę i dodajesz 1,5 łyżki miodu. Nakładasz na twarz na 15-20 minut i zmywasz. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczka aspirynowa

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !