piątek, 14 października 2011

Th Big Bang !

Heeej ! ;* Jak miło jest wracać w czwartek do domciu <3 moge tak co tydzien !
Prezent dla rodziców już jest i jestem mega zadowolona, zobaczycie go za tydzien :) i.... MAM INTERNET W INTERNACIE <3
Robi się coraz zimniej, dzisiaj jak wybrałam na miasto to myslałam, że moje palce u rąk zamienią się w sople lodu, niby temperatura pokazywała 17 stopni w miescie, ale na pewno było mniej ! Przez te ze robi sie juz tak zimno moja mama zakupiła mi buty a'la emu , szczerze mowiac nigdy ich nie lubiłam, sądże ze strasznie pogrubiają nogi, dlatego w tamtym roku jeszcze nei moglam sobie na nie pozwolic, teraz wyglądają całkiem okej :)
Jest dopiero 19, a za oknem całkowita ciemnosc - zdecydowanie tego nie lubię.
Nie mam zdjęc dzisiejszych zakupów, jedynie co dzis upolowałam to pasek i sweterek over size różowy w sh, maseczke z perfekty i to wszystko, oczywiscie jak byłam w rossmanie w moim koszyku znalazł sie róż i cień do powiek, ale szybko sie ogarnęłam i odłożyłam bo przeciez mam te rzeczy, ale nigdy nie moge sie opanowac ;p dzisiaj poszukam jakis ciekawych rzezcy na allegro ;> moje pieniadze mnie nie lubia i nie chca długo siedziec u mnie w portfelu...



+ taki mały bonusik - filmik z dziewczętami <3 nie brac go na serio, nudziło nam się, za chwile mialy byc zdjecia internackie, dziewczyny pomalowane na wampiry i takie tam <3

1 komentarz:

  1. ładne koleżanki ^^ ja nie wiem czy wy macie jakąś wodę specjalną że takie wszystkie ładne jesteście?

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !