niedziela, 20 lutego 2011

Sunday.

heeej ;) dobrze, że w piątek już wszystko zrobiłam, teraz zostało mi tylko nauczenie się na fizyke i przeczytać ten referat na bio :) dzisiaj porobiłam zdjęcia rzeczy które kupiłam w H&M ;)
kuuuuuuuurde, zgubiłam legginsy :< i pasek, ktoś mi ukradł, no ! w ogole, to nie mam jeszcze torby ;/ wspaniale !









 a tu macie focie z urodzin, było fajnie : D U Olci spiewałysmy karaokeeeee : DDDDD i posiedziałyśmy, pozniej do Nelci, to siedziałyśmy, pozniej dziewczyny oglądały film a ja się zwinęłam :) miałysmy ogladac film, które wszystkie by chciały, no, ale widocznie tak nie było. Ogólnie wole robic cos pozyteczniejszego na urodzinach niz ogaladanie filmu :P

zdjęc jest mało, bo jestem tak mądra, ze zapomniałam zamienic obiektyw, a portretowym nie da sie zbytnio robic tak zdjec, chyba ze ktos ma duzo pokoj  :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !