środa, 16 lutego 2011

Horrible day.

cześć ;) dzisiaj troche luzikowo, mimo że jutro dyktando, kartkówka z matmy i sprawdzian z geo :P Sprawdzian sobie z neta ściągnęłam ( ten będzie ;d ) uzupełniłam i sobie ściąge zrobię więc spokooo : D na kartkówke z matmy raczej nie da sie uczyć i na dyktando raczej też :P Został mi moze WOS do zrobienia i tą sciąge zrobie z odpowiedziami :P w szkole też nie było źle ( środa ;d ) tylko, że dowiedzieliśmy się ktos jest naszym wychowawcą... pani K. znana bardziej jakos postrach szkoły. Osobiście nienawidze jej, po prostu nie znosze nauczycieli którzy przychodzą na lekcje z wielka łaską, którzy nie maja szacunku do ucznia i którzy są tacy jak ona. Wiec zapowiada się wspaniała współpraca, dotąd mieliśmy nauczycieli z którymi mogliśmy pogadac, wyżalić się, nawet na innych nauczycieli, byli tacy... całkiem spoko ;) pani Pawłowska była naaaaj ! a teraz ? jak będzie w ogole wyglądać wychowawcza, przeciez z nia sie nie gada, chyba... Nigdy z nią nie rozmawiałam, nie wyobrazam sobie gadania z nią na temat jakis waznych spraw, a wycieczka ? tak, już to widzę... będzie tak : K: jakies pytania ? My: ciszaaaa ... No bo kto jej coś powie ? Bo kto się wyzali na innych nauczycieli, zeby coś z nimi zrobić jezeli źle nas potraktowali? Ja z Panią Pakos sie jakoś dogadywałam, nie narzekałam na nią, była całkiem spoko, zawsze mozna jej było powiedziec cos na innych nauczycieli, ona zawsze próbowała cos z tym zrobic... eeeej, serio nie wyobrazam sobie naszej współpracy, przeciez ona nas nawet nie lubi i wszyscy o tym wiemy :P Jak było na przedstawieniu tam jakims, o ! dniu biologii i chemii... Poskarzylismy sie pani P. czemu nie wygralismy ( haha ;d ) , znaczy sie czemu tak mało za przedstawienie, wkoncu szczerze mowiac mielismy takie najbardziej spoko, a nie gadanina na wyznaczony temat... Pani nam powiedziala, ze pani K. dała nam mało pkt , bo ,cytuje : A bo 3a przyniosła stoliczek i serniczek i myślała ze wygrają "  No własnie.


Łoł, nieźle się rozpisałam, ale serio, będzie ŹLE.

a religii będzie uczyć nas nasza kochana pani R. whoahahahha, już to sobie wyobrazam ( pani R. w 1 kl. uczyła nas bio ) , będzie gimnastyka i "powtórz" : DDDDDDDDD

ide, bo moja Wikusia jest <3






hahaha, tak, dostałam walentynke od kogoś w szkole ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !