niedziela, 13 lutego 2011

ostatni dzień ferii :< nie chce tam wracać... tak bardzo... luty minie szybko, marzec tez.. a pozniej... testy. boje sie jak cholera. jak mi nie pojdzie, nie dostane sie do ZG to nie wiem co zrobie, nie chce tu zostac, nie lubie Słubic. Nie chce chodzic tutaj do LO, nigdy w zyciu nie pojde tu do szkoly, jak sie tam nie dostane to chyba zakoncze moja nauke : D Jutro dyskoteka szkolna, raczej ide, sie troche poskacze, tylko pewnie mam jakis spr we wtorek, albo nam duzo zadadzą jak to nasi wspaniali nauczyciele... Współczuje ludzion którzy sa w 1 gim, albo w 6 klasie i wybieraja sie do 2. Nienawidze tej szkoły, tych nauczycieli. Jak mozna zauwazyc wszystkiego związanego ze szkołą nienawidze. Dobra koncze, nie jestem dzisiaj w dobrym nastroju i dlatego wszystkiego nienawidze.


chce ten telefon <3 Musze teraz zbierac na jakis telefon, narazie jestem na minusie, ale juz za 2 tygodnie bede mogła zaczac zbierac kase ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !