poniedziałek, 14 lutego 2011

First day of horror.

hej (; dzisiaj nie było tak źle, ale to nie zmienia faktu, że nienawidzę szkoły :) Właśnie teraz odbywa się dyskoteka, na która chciałam isc, ale prawie nikt nie szedł, to też sobie odpuściłam ;) Niedługo idę z mamą do Jysku - bo niestety żadnej Castoramy ani Ikei nie mamy, poszukać jakiś ładnych pudełek ii zmienić trochę mój pokój, chociaż to "niedługo" nie wiem kiedy nastąpi... Paczka nie przyszła, nie mam jeszcze ani torby ani pędzla :< Mam nadzieje, ze jutro już wszystko będzie ;)

Wszystkie lekcje zrobione, to teraz zabieramy się za Plotkarę, chociaż muszę jeszcze pooglądać parę stron internetowych, pogadać z mamą ( to taka tradycja, ze kiedy mama przychodzi z pracy Idę z nią gadać jak było w szkole i ogólnie ;) nie to ze o czymś konkretnym ) , i... chyba to wszystko :) Jak skończę odcinki 4 sezonu Plotkary, zacznę 2 sezon Pamiętników : D

Wczoraj oglądałam obozy do Londynu bądź Nowego Jorku... taaaaak, pomarzyć mogę ;) No, ale ja tam wierze, że marzenia się spełniają , wiec wkoncu tam pojadę ;) I jak niektórzy wiedzą zamieszkam, nie chce być w Polsce, jakos ... nie przepadam za nią, i nie chce zeby moje dzieci uczyły się w polskich szkołach, wiem, że nie wiem jak jest gdzie indziej, ale... moze lepiej ? moze być też gorzej, ale zawsze mozna sprawdzić, nie ? ;) Tak, ogólnie jestem osobą która ma już całe zycie zaplanowane :P

Kurcze, wczoraj założyłam nowego bloga, ponieważ tutaj nie mogę zmienić wyglądu, okazało się, ze tam tez nie mogę... To chyba coś nie tam z moim komputerem :<



kurcze, poprzekręcały się ;<





taak, moja 45 letnia mamuśka zapragnęła mieć kolczyka, chciała w chrząstce, ale boi sie tak jak ja : D wiec babcia jej zrobiła domowym sposobem, ja się na to nie patrzyłam i zatkałam uszy, nienawidze takiego czegos, krwi i te zreczy, bleh.

na zdjęciu brakuje jeszcze wieeelkiej igły..
 ziomek ;d
 hahahhahahaha
 były problemy, ale jakos sie udalo ;d
hhahaah : D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !