niedziela, 16 stycznia 2011

nudyyyyMAX. Musze sie uczyc na fizyke i biologie, ale mi sie nie chce, na bio i tak bedzie spoko , szybko sie naucze nawet na przerwie, a na fizyke... no zaraz sie poucze ;d Ogólnie to nie lubie pisać na jakis blogach i sprawach osbistych, ale o jednej napisze, a wiec, jestem szczescliwaaa, ze pierwszy raz udaje mi sie spełniac swoje postanowie noworoczne, które mam juz od paru lat :) Nie powiem jakie, ale trzymajcie kciuki bo to jest długotrwały okres spełniania tego postanowienia :) no i ten, macie troche wiecej zdjec niz zwykle : DDDDDD


niedługo canonik bedzie miał roczek <3 love <3




jestem uzależniona od niego <3




mała Jagoda , haha ;d


ninja <3



1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !