środa, 12 stycznia 2011

Haaair.



Hej, dzisiaj wieczorem pokręciłam sobie włosy zgodnie z tą instrukcją KLIK chociaz juz wczesniej kręciłam włosy, ale nie sobie , tylko Gacie :

ale sobie samej nigdy wczesniej nie zrobilam, moze kiedy tak wyjde do ludzi, choć wątpie ;p Moze na bal, ale ogolnie chciałam inną fryzure, ale mam jeszcze troche czasu to sie wybierze, i zapytam sie fryzjerki co bedzie lepsze i mi zrobi ;) Sama bym sobie nigdy nie zrobiła, znaczy się fryzjer zawsze lepiej : D
a ten, w szkole było spoko, na niemcu spałam prawie, kolesiowa zabronila mowic po polsku, na myzce wspaniały taniec, ale jestem dumna z Bruna, bo wskazał miedzy innymi na mnie ( i na Domiiś ;d ), kiedy Pani sie zapytala kto najlepiej tanczył z Polski xd gut ;p na polityce jakies sranie w banie, jakas prezentacja czy cos, w ogole Chrisu sie przefarbowal na brązowo i wygląda jak deeebil ;d hyhyyh ;d no, i teeen, nie chce mi sie uczyc na geooo no. zaczne robic notatke na histe bo jutro nie bedzie mi sie chciało...

ajj, zapomniałam dodac, że loki zostały zrobione prostownicą ;d i na zywo lepiej wyglądały ;d ale neistety ja mam za grube włosy na takie ładne loczki jak ma dziewczyna w filmiku, bo mi wychodzą grube lokersyyy.

1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !