niedziela, 30 stycznia 2011

nasza wczorajsza SUPERwycieczkaMAX : D myślałam że mi nogi odpadną , mogłam isc w obcasach, ale nieee, bo w lesie ... no, ale ogolnie to tam sobie inni pojedli kiełbaski i bułeczki, a ja sobie wzielam wode i oranzade które jeszcze stoją u mnie na biurku i czekaja az ktos je wypije :P

no, a ogolnie to jestem zadowolona z pwych cyferek które wczoraj zobaczyłam :) ale nie bede pisac co i jak, bo nie lubie o prytwatnych rzeczach wypisywac w internecie, moze jak juz dojde do swojego celu to sie ujawnie ;P no i w ogole, jest niedziela i jest fajnie, nie lubie niedziel, ale taka WOLNA niedziela jest całkiem, całkiem ;d

1 komentarz:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !