piątek, 14 stycznia 2011





heeejo ;d ale nudyyyMAX, ale wole to niz siedzenie na angliku ;d chociaz za tydzien bede 90 minut tam i za dwa tygodnie tez . No, w szkole spoxix,mam nadzieje ze dobrze mi poszlo z wosa ;d jak nie to poprawie :) ogolnie to mam wielka ochote na nowe kosmetyki, juz nie pamietam czy wczoraj to pisalam, jak pisalam to sory ;d przez Izuuuu, bo wczoraj zamowila pełno rzeczy z Avonu :< ale ja jutro ide z Gatką do IHR i zabieram pieniadze ;) hyhyhyhyhyhyhyhyhy :) i bede miala moj kochany podkład wkoncu noooo, bo tego nienawidze, chociaz jest sto razy lepszy od tego całego Max Factora Xpierience który jest tak reklamowny, ale mi nie przypadł do gustu, teraz gdzies u Gaty chyba jest ;p i mam ochote na jakas konturówke i kredke do brwi, chociaz cos tam mam , ale jakies gówniane ;p no, i na eyeliner w żelu, ale raczej takiego w przystępnej cenie nie znajde ;p narazie mam jakis za 4 zł, i tak go nie uzywam bo nie mam gdzie narazie ;p i w ogole chce zdjecia, no ! jakies takie konkretne zdjecia, ale narazie raczej nie bede uszczesliwiona w 100 % po zdjeciach, bo ja kocham kolorowe zdjecia, a teraz jest brzydko i szaro, dlatego chce wiosne no kurde ! no, i to by bylo na tyle ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !