czwartek, 20 grudnia 2012

Give me love !

Ale mnie tu długo nie było ! Przepraszam bardzo, że tak zaniedbałam bloga, ale już jestem :))))))) Szkoła w tym tygodniu troszkę dużo wymagała , ale na szczęście już koniec do końca roku... Świetnie to brzmi !:)
Teraz czas na odpoczynek, czas na święta, dla rodziny, dla znajomcyh... uwielbiam ten czas :) Na pewno na blogu pojawią się typowo świąteczne notki jak pieczenie pierników oraz pakowanie prezentów :)

A jutro.. świętujemy koniec świata z dziewczynami !:D




Buziaki :*!!

21 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam święta. szkoda że nauczyciele zadają nawet zadania na święta, jak dla mnie to przegięcie ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym zrobiła jutro coś ciekawego, gdyby nie choróbsko :( uczepiło się i nie chce odejść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak juz niedlugo Nowy Rok, a teraz wlne i mozemy sie cieszyc :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne te zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zaraz po świętach mam pełno sprawdzianów, więc nie do końca odpocznę. :C
    genialne zdjęcia i słodki gif :D

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy to ty masz boskie :*
    pozdrawiam

    Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebboku oraz udostepniania;
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Ja również świętuje koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki :)
    i boska animacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna . :)

    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooooooj, jaki uroczy ostatni gif :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 zdjęcie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. That's amazing!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !