niedziela, 2 grudnia 2012

December !

Grudzień... Dla mnie jeden z 4 najlepszych miesięcy w roku ! Jestem osobą, która bardzo, bardzo, bardzo lubi święta :) Mimo, że jestem z roku na rok coraz starsza, moja miłość do Bożego Narodzenia nie zmniejsza się :) Ja już jakiś czas temu zaczęłam słuchać nastrajających piosenek, uwielbiam je ! :)
Tak więc zostało nam 22 dni do jednego z najlepszych momentów w ciągu całego roku :) Uwielbiam klimat i atmosfera jakie panują, już nawet moja nienawiść do zimna, ciemności na dworze i śniegu mija na okres świąt, i wtedy to wszystko mi jak najbardziej pasuję :)

Tak więc zaczynamy okres zakupów, wspólnie spędzonych chwil i zakończmy ten rok z uśmiechem na twarzy i całkowitym zadowoleniem z tych 12 miesięcy !:)









A ja jeszcze postaram się dzisiaj do Was odedzwać !:)

19 komentarzy:

  1. Grrrrrudzień! Szybko ten czas leci! ;) buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam grudzień, śnieg no i oczywiście święta!piękne inspiracje, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. GRUDZIEŃ. <3 ale fajne zdjęcia, wszystko takie białe, świąteczne, ach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Grudzień! jeden z miesięcy, który jest najbardziej obfity w prezenty, spotkania z rodziną i genialny klimat! świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kocham święta, ten nastrój, no i oczywiście odpakowywanie prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam święta!!! <3
    Fajne inspiracje, lubię je oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam święta i ten nastrój <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też kocaham święta tylko więcej śniegu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Boże Narodzenie ale zimna nie xD mogło by sie skonczyc zaraz po Sylwestrze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubię święta, ten cały klimat i śnieg na zewnątrz! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Święta, ale te białe ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rok temu miałam takie coś, że nie czułam Świąt w ogóle.. ale w tym roku już się nastrajam i nie mogę się doczekać. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia. Lubię świąteczną atmosferę, ale z roku na rok coraz mniej ją odczuwam...

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię Święta jak na dworze w tym czasie jest śnieg bo ja np nie wyobrażam sobie świat bez śniegu :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !