niedziela, 23 grudnia 2012

Ginger Breads!


 Pieeerniczki ! :) Dzisiaj bardzo szybki post, trwają przygotowania do świąt. W domu unosi się pełno zapachów, choinka pięknie świeci i jest tak... miło !:) Tak jak powinno być :) Jutro wpadnę tu jeszcze złożyć życzenia :*

Tak jak brzmi tytuł pokażę Wam moje pierniczki nad którymi siedziałam z 3 godzinymi, ale wszystkim i smakują i się podobają :))))



 Hahaha, koślawy ziomuś mi wyszedł :<
 Przystrajanie !!!!!











I dostałam kartkę od kochanej Wiktorii ! Dziękuje misiek < 3 !


Do juterka, buziaki <3 p="p">

23 komentarze:

  1. smacznie wyglądają te pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. pierniczki prześliczne i jaka ogromna ilość ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierniczki wyglądają bardzo smakowicie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wyglądają :3 U mnie się niestety ich nie robi, chociaż w przyszłym roku spróbuję :)
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja! Aż mam na nie ochotę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie cudowne pierniczki *.* Podaruj mi kilka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądają! *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne pierniczki <3
    i zapewne smaczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog + Wesołych Świąt, zapraszam do mnie :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmmmmm pysznie wyglądają :D. Poproszę takiego pierniczka :P.

    Wesołych Świąt Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham świąteczne pierniczki. :*
    słodko wyglądają :)
    Wesołych Świąt! Pozdrawiam

    Proszę polub moją stronę na Facebooku / Udostępnij!-
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają przepysznie :)
    Wesołych ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno smaczne pierniczki ;) chetnie bym spróbowała
    i zdjęcia super ;) jest klimat

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak przepięknie ozdobiłaś pierniczki, ja w tym roku zdecydowałam się jednak na ciasteczka ryżowe, bo pierniczków się najadłam tydzień temu. Cieszę się, że kartka Ci się podoba ♥ Wesołych Świąt jeszcze raz kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kocham piec świąteczne ciasteczka ! :0

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !