środa, 26 grudnia 2012

Christmas Eve.

Święta, Święta... i po świętach :)
Mam nadzieję, że spędziliście je we wspaniałym gronie ludzi których kochacie i było bardzo miło :) Ja co roku spędzam wigilię w duuużym gronie , raz w moim rodzinnym domu a raz w domu u cioci i wujka :) Tym razem padło na ich domek :) Wigilia jak to wigilia przebiegła za szybko, pierwszy dzien swiat także a teraz... teraz to już jak po świętach :) Mam dla Was pare zdjęć z wigilii + to co dostałam od moich Mikołajów :)))











 organizery na biżuu :)


 lokówka :) 
 metalowy kołnierzyk ;)
 kolczyki :)
 bransoletka :)
 wsuwki :)

Buziaki :* ! To teraz odliczamy do sylweeeestra ;)

32 komentarze:

  1. Super!

    Zapraszam do mnie :)
    Komentarz mile widziany ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie zdjęcia !! <33
    ja mam zazwyczaj bardzo małą wigilię .
    dostałaś genialne prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też było bardzo miło i rodzinnie :)
    Pod moja choinką też znalazła się prostownica ;d śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak mówisz - święta święta i po świętach - niestety. Mogłyby trwać o kilka dni dłużej...
    Ładne prezenty. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. o jakie duże grono u was :)) pozdrwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne Zdjęcia ; )
    Zapraszam Do Mnie : http://visual-world-fashion.blogspot.com/ ; 0
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomite zdjęcia, widzę, że święta się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohohoh miałaś faaajnyh Mikołajów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jakie śliczne prezenciki !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile prezentów pod tą choinką. :) Piękne rzeczy dostałaś i ta lokówka jest baardzo ciekawa. Też chcą taką stożkową, piękne loczki po niej wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, aby prezenty były trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia:)
    a prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mm jak rodzinnie :) jak zwykle wszyscy kręcą się w kuchni i przy stole :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne, ciepłe zdjęcia. Aż miło popatrzeć. A biżuteria idealnie zorganizowana. Przydałabyś mi się żeby zrobić mi taki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubie świąt, nie lubie tych wszystkich bombek,chooinek,opłatków.
    piękne prezenty, - stojak na biżuterie też by mi się przydał- musze napisać do grubego w następnym roku ;0
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne świąteczne zdjęcia, świetne prezenciki- najbardziej przypadł mi do gustu wieszak na biżu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny kołnierzyk !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile prezentów !
    Super ;*

    Pozdrawiam i Zapraszam

    proszę polub moją stronę na Facebooku lub /udostępnij.
    Będę wdzięczna :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. mieszkasz w Polsce ? odpisz prooszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz tak zwanego photobloga ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. :) http://zaczarowanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !