środa, 19 maja 2010

śśśśroda.

znowu Izu mi kazała ;d
dzis był mega fajny konkurs : DD rozdzielili nas po dwie osoby do róznych klas, ja z Gatą poszłyśmy razem ; ) I tam byli Krzyś i Kamila z 1, Paweł z Witnicy ( cos takiego xd ) i Kala i Kasia ( chyba xd ) z Słońska : ) wszyscy mielismy takie same testy i nikt nas nie pilnował to oczywiscie wszyyysctko mamy tak samo ;d jedno zadanie mam z kartek które pani dawała, inne np. od Oli, SMS mi napisała, inne jeszcze od pani od biologi moejej xd ;d i w ogole było polewiście, jeszcze w miedzy czasie sie pogadało :P i jako chyba jedyni bylismy zgraną "klasą" :P inni podobno sobie źle mówili i cos w tym stylu.. u nas wszyscy mielismy tak samo :P pani jeszcze przed tym mówiła zeby sciągac, hahaha ;d i ogolnie było fajnie, bylismy w Macu ; D w ktorym byla ostatnio yyyy. rok temu chyba :P a w drodze powrornej pisałam sobie z Izu fajne sms : D Izusia-piczusia-dupusia-fiutusia-cycusia-sutkusia ! ;d whoaha : D dobra nie wiem co pisac wiecej. Dozo ;d :PPPPPPPP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !