poniedziałek, 20 stycznia 2014

Makijaż studniówkowy!

Heeeejo miśki :)!♥
Zdecydowanie początek 2014 nie był dla mnie zbyt przyjemny, ale podjęłam pewne kroki, aby to zmienić :))))) I przy okazji... mam nadzieję, że będę też tutaj częściej bywać :)

Sezon studniówkowy właśnie się rozpoczął, a niektórzy już nawet są po ... :) Ja swoją studniówkę mam 25.01 czyli już za 5 dni !:) W szkole jest to raczej rzecz o której najczęściej rozmawiamy z dziewczynami... sukienki, fryzury, makijaże - to zdecydowanie najczęściej podejmowane przez nas tematy :)))
Jeżeli chodzi o mnie, to sukienka nadal u krawcowej, a pomysłu na fryzurę i makijaż brak ( nie wybieram się do "specjalisty" - sama podejmę się tego wyzwania :P 3 lata temu już płakałam przez fryzjerkę, haha )... Aaaale wszystko pewnie okażę się w sobotę podczas przygotowywań :))

I po tym dość długim wstępie przejdę do tematu postu, czyli propozycji na makijaż studniówkowy :))) Przygotowałam zarówno parę inspiracji, ale także mam dla Was linki do świetnych makijażystek, które na pewno pomogą Wam w zrobieniu makijażu lub podsuną pomysł co pokazać Waszej makijażystce :)

enjoyyy... :)

BUZIAKI ! ♥












 LINKI ! :
Katosu
AlinaRose
Linda
Carli Bybel
Chloe Morello
Dulce Candy
Lauren Curtis
Nicole Guerriero
Shaaanxo
Tanya Burr
NikkieTutorials

Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam :)) Dawno nie było u mnie czegoś ambitniejszego i mam plany, żeby częściej pojawiały się takie notki :)

AAAaaale dziewczęta ! Zapamiętajcie mimo wszystko...


15 komentarzy:

  1. świetny post. ;) co prawda, nie idę na studniówkę, ale inspiracje są fantastyczne ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Linda ma najpiękniejsze makijaże!! ♥
    Co do fryzury i makijażu to Kochana radzę Ci już myśleć i to poważnie o tym bo na ostatnią chwilę wszystko wybierać to masakra(wiem to m.in.po sobie,heh)! :))
    Ja bym Cię widziała w delikatnym upięciu a co do makijażu to może czarna lub brokatowa kreska? :)
    tutaj masz kilka linkow tak zebys zobaczyla w jakim ja bym Cie widziala makijazu :D
    http://weheartit.com/entry/89642155
    http://zszywka.pl/p/banan-2031471.html
    http://styl.fm/item/2489998
    http://zszywka.pl/u/lookingood/make-up-827348.html
    moze cos Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże. Bardzo odpowiadające mojemu gustowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałam bym srebro z niebieskim na oczach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) Przyda się, bo również idę w tym roku na studniówkę :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni makijaż jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak będziesz wyglądała ;) Moja studniówka była 2 lata temu, jak ten czas leci :O

    OdpowiedzUsuń
  8. o ile pięknych makijaży! jest co oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !