niedziela, 26 stycznia 2014

100dniowka 2014 !




Dzieeeń dobry ♥
Wczoraj, równo 100 dni przed maturą, odbyła się moja studniówka :) Pobawiliśmy się trochę, a czas bardzo szybko minął :)
Podczas balu Pan kamerzysta gdzieś tam między nami śmigał i z jednej strony nie mogę się doczekać, aż zobaczę film a z drugiej obawiam się, że mogę być na nim zbyt często... aaaale, wierzę, że to jakoś obrobią... :) W głębi duszy modlę się, aby nie dodali "wywiadu" ze mną i z moją kolezanka do filmu... haha :D

I chciałabym zobaczyć jak wyszedł polonez, bo jestem tego BAAARDZO ciekawa :))))

+ DUUUŻO zdjęć ! :)

Buziaki ♥














 mamuuśka :) nasz fotograf !:)














ROBIĘ PRZERWĘ NA BLOGU !
Nie wiem kiedy wrócę, ale wrócę na pewno. Na razie po prostu nie mam o czym pisać i mam parę prywatnych spraw do załatwienia.

Buziaki !

18 komentarzy:

  1. jeju wyglądałaś pięknie ! Oczarowana jestem woją sukienką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie wyglądałaś :D Wdać - zabawa udana na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po zdjęciach widać, że było super :)
    ja mam swoją studniówką za rok i już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważny krój sukienki, ale ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że będziesz najpiękniejsza :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, ładnie wyglądałaś w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądałaś! Ja nie dostałam jeszcze zdjęć z mojej studniówki, filmu też jeszcze nie mam, ale mam podobne obawy do Twoich ;D http://seeachance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty i Twoja koleżanka miałyście świetne sukienki! Proste, czarne, długie, ale delikatnie odsłaniające nogi - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. P.R.Z.E.P.I.Ę.K.N.I.E wyglądałaś !

    OdpowiedzUsuń
  10. JAKIE TY MASZ NOGI!!!! KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, wspaniale wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !