piątek, 19 lipca 2013

To co mi ostatnio w rączki wpadło...


 Dzień doberek !:) Przez ostatnie pare dni udało mi się spełnić moje 2 "must have" , czyli włosy o których już pisałam a także nowe pędzelki :) Mimo, że w Londynie się w pare zaopatrzyłam, pozniej dostałam na urodzinki, to ciągle mi czegoś brakowało ( ehh... ale nadal i tak mi brakuje :< :PPPP no coz ... :) ) , a że jak już wpadnę w wir zakupów to trudno mi się z niego wydostać i przy zamawianiu włosów postanowiłam zamowic sobie pedzle z Hakuro , tak o - przy okazji :P Jak juz listonosz ma przychodzic, to zeby nie zawracac mu głowy co jakis czas tylko wszystko załatwić za jednym razem :DDD Zdecydowałam się na pędzel do twarzy - H14 oraz do oczu - H78 :) Są świeeetne :) Ja już jeden Hakuro mam od 2 lat i nadal dobrze się sprawuję, więc teraz oczekuję, że te także będą długo mi służyć :)))
I moje ostatnie łupy z wyprzedaży, czyli troszkę nowej biżuterii oraz strój kąpielowy, potrzebowałam czarnego dołu i w końcu coś znalazłam w Housie ! :) A przy okazji, że był to komplet mam cały nowy strój :))))







Buuziaki !:* I dziękuje Wam bardzo za Wasze propzycje filmów, większość znam i także uwielbiam a te nowe dla mnie na pewno zobaczę !:) Dziękuje jeszcze raz !:)))

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te pędzelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pędzelki :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też musiałabym się zainteresować nowymi pędzelkami :) Strój jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze, pedzelki Hakuro ;) podoba mi sie ten czarny kostium :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie czekam na pędzle z Hakuro (moje pierwsze) i też mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować :)

    mackabellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !