czwartek, 18 lipca 2013

Najprościej.

Heeejo ! :)
ufff, jak gorąco ! Nic tylko leżeć i się opalać :) Czyli to co ja już dzisiaj mam za sobą :)
A w tej chwili czekam na mamę i jedziemy na jakieś zakupkii :) I oczywiście oglądam filmiki na YT - jestem już poważnie uzależniona :P seeerio ! :) Ahhh... własnie ! Muszę zrobić nową notkę o polecanych kanałach :) Tylko, że jest ich na prawdę BARDZO dużo, więc muszę się jeszcze zastanowić jak je podzielić, hmm :) Ale na pewno pojawi się taki post niedługo :)))))))))))

bluzka-H&M





Buuuziaki ! :* I dziewczyny, teraz zadanie dla Was ...:> Napiszcie mi w komentarzu, jeżeli oczywiście macie ochotę, Wasz jeden ulubiony film. Obejrzałam juz chyba wszystkie mozliwe filmy ,ale mam nadzieję ze znajdzie sie jakis jeszcze przeze mnie nie odkryty :) Z góry dziekuje !:)

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, w takim razie czekam na post z kanałami na yt!
    Jeden z fajnieszych, które ostatnio oglądałam to Jane Eyre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio oglądałam "Dzień próby" i "Święci z Bostonu" - polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest 'Głupi i głupszy', "Trzy metry nad niebem" i "Wciąż ją kocham", "Modlitwy za Bobbiego... ;) Jak nudzisz się to obejrzyj sobie. ;) A co do "Now is good" jeszcze nie obejrzałam bo jest niestety z napisami a ja za bardzo nie lubię takich filmów. :( Jak będzie z lektorem to obejrzę, no chyba że znasz taką stronkę gdzie jest on z lektorem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubionych filmów nie mam, jednak są takie, które bardzo mi się podobają lub, które mam zamiar obejrzeć :) :
    - Cudowne dziecko
    - Now Is Good
    - LOL
    - Wampiry i Świry :D
    - Iluzja

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    Polecam film Step Up 4 Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam z niecierpliwością :) Też lubię oglądać filmiki na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post, bo też jestem uzależniona od yt i potrzebuję czegoś nowego do oglądania! :)

    twoja k. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam 'Now is good', 'Twój na zawsze', 'Lol', 'Trzy metry nad niebem', wszystkie części 'Step up' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio widziałam 'Drive' i 'Drugie oblicze' polecam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne masz te włosy <3 u mnie także pogoda dopisuje i jedyne co robię to wychodzę nad jezioro i się opalam! :)

    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam Ci: trzy metry nad niebem, tylko ciebie chcę, pamiętnik (na TVN w sobotę leci o 20:00), ps. kocham cię, hooligans, weronika postanawia umrzeć, the social network, requiem dla snu, slumdog. milioner z ulicy, efekt motyla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. safe heaven i lektor ;) uwielbiam Cię!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !