wtorek, 16 lipca 2013

Koncert !

Heej !;) Jak wiecie wczorajszy wieczór spędziłam na koncercie w moim mieście :) Było na prawdę super, extra atmosfera , można było się pośmiac, potanczyć, pośpiewać a w moim osobistym wypadku... popiszczeć :P Na scenie występowali Demono, Markowska, Natlia Nykiel, Honey, Margaret, Ewelina Lisowska, Liber i Natalia Szroeder, Alex Hepburn, Lemon oraz inne zespoły, których ja nie znam :) Wszystko można było zobaczyć na TVP2 :))) Wszyscy fajnie spiewali, my się z dziewczynami bawiłysmy , więc wszystko na plus :)) Ahhh, a wokalistki wyglądały przepięknie ! Co chwilę jak wychodziła kolejna zachwycałam się jakie one wszystkie ładne :))))))))))
Kamil Nosel świetnie powkręcał ludzi, a w tym także moją panią sekretarkę ze szkoły z czego oczywiscie miałysmy najwiekszy ubaw, bo panią znamy :) Ale nie dziwię się im, niezłą ma gadkę !:P

Więcej takich wydarzeń w moim mieście poproszę !:)


Buuuziaki !:*

10 komentarzy:

  1. jak zwykle wyglądałaś rewelacyjnie, musiało być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, no to musialas fajnie sie bawic : ) mialas swietne te rozowe spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie, chciałabym być kiedyś na takim koncercie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jaa ci zazdroszczeee. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne koncerty, musiałaś się świetnie bawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie, chciałabym być na koncercie Honey na zywo! :)

    http://venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super, zazdroszcze Ci tylu gwiazd w Twoim mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te różowe spodnie *.*
    Oglądałyśmy ♥

    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak ci zazdroszczę ♥
    jego wkręty są najlepsze ;D
    ja oglądałam cała imprezę w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !