piątek, 16 września 2011

Turn me on !

hej ! ;) Niestety jużtak będzie że w tygodniu nie będzie notek. W internacie nie posiadam interntu, przez co nadal jestem strasznie wściekła, no, ale co zrobić... Jak było w tym tygodniu ? Hmm.. całkiem znośnie oprócz tego że miałam dość dużo nauki... I odpowiedz z polskiego, ale mam juz to za sobą. Ogólnie to nie jest tak strasznie, ale będzie cięźko, oj będzie... W minionym tygodniu w ZG było winobranie, ja na niczym nie byłam , ale za to słuchałam z dziewczynami Turn me on Wet Fingersów przez okno :P W przyszłym tygodniu też mam troche nauki.. a wiec, moze to i dobrze, ze nie ma tam kompa ... :P Jak narazie moim ulubionym językiem jest oczywiście angielski...Pamiętacie Mariete ? Miałam tu z nia pare zdjec ;) Własnie wyjechała do Anglii, cholernie, cholernie, cholernie jej zadroszcze, wsłasnie spełniła moje marzenie. Gdybym miała jakąś możliwość żeby chodzic do szkoły w Anglii, wszystko bym zrobiła i bez zawachania wyjechała. Jeny, strasznie jej zazdroszcze. Może na wakacje moje naaajwiększe marzenie się spełni i mnie przygarnie na pare dni ;> Dobra, może jutro będzie jakas ambitniejsza notka :)

Focia jeszcze z mojego pokoju w internacie. Jeszcze aż 3 lata. Każdy piątek jest wspaniały <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !