sobota, 17 września 2011

Only Hope.

Czeeeść ! ;) Wczoraj miałam spotkanie do bierzmowania i dowiedziałam się, że będę je już miała 10 grudnia, whoahah : D Tak to bym musiała czekać az do czerwca i chodzic na te wszystkie duperele... Już jest sobotaa :< Jutro trzeba się spakować i jechać, muszę jeszcze przeczytać Mitologię ;< i zrobic pare unitów z ksiązi z anglika, i z PO sie pouczyć i zrobić matmę i ... to chyba na szczęście wszystko. Kurcze, ostatnio( czyli na ten weekend co trwa ;p ) miałysmy z dziewczynami kwaterowanie i musiałysmy wszyyyyyyyyyyyystko wynieść. Nienawidzę tego, ja się staram , układam żeby było ładnie a w piątek musze wrzucic wszystko do reklamówek i wynieść :< I w przyszłym tygodniu to samo :<
Pod koniec trymestru wybiorę się do mojej starej, znienawidzonej przeze mnie szkoły, żeby pani katechetka mi wpisała ocene z religii... mam nadzieję, ze katechetka się nie zmieniła :P Juz z Domiśką myślałyśmy co można byłoby ciekawego zrbic pani S. , ale zostawię to dla siebie ;PP
Jutro jeszcze napiszę i pożegnam się z Wami na tydzień :<




bluzka - DIY ; spodenki - najwyklejszy sklepik w Kutnie ; rajstopy - no name ; koturny - allegro.


Dzisiejsze zakupki :
szampon chwalony przez Martę i Domiśkę, więc postanowiłam kupic ;>
Płyn Micelarny z Ziaji
Cholinex - w internacie panuję jakiś wirus..
Pilniczek - zwykły sklepik
Stopery do uszu - przydadzą się w internacie podczas nauki...
i tam w oddali widać też długopisy  :P Ogólnie u mnie w szkole zbytnio książek nie potrzebuję , bo wszystko piszemy w zesycie, dlatego musze mieć zaopatrzenie ;p
 i w H&M to co już od dłuższego czasu chciałam : komiin :) w koloże brudnego rózu, śliczny jest :) na zdjęciu nie widac za bardzo bo robiłam na szybko i dopiero na laptoppie zobaczyłam, że coś nie wyszło ;p


5 komentarzy:

  1. boze pieknie wygladasz!!


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne koturny i sliczna z Ciebie dziewczyna!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !