niedziela, 12 czerwca 2011

sweet 16 !

wczoraj było bardzo faaaajnie :) Ogolnie to dzis mam urodziny, dokładnie o 16.45 skończe 16 lat :) Zdjecia macie, sa nie pokolei.
Dzisiaj jest gorzej, rano dowiedzialam sie o smierci mojej kuzynki, ktora byla w ciązy ... dziecko uratowali, jej juz sie nie dało. Nie jest fajnie, jest smutno. Dzisiaj miałaby którąś tam rocznice ślubu, pamietam , w moje urodziny. Nadal nie moge w to uwierzyc, jeszcze w srode widzialam ją z mama jak szła na zakupy...















































 mozna pominąć to, ze obie nie lubimy piwa a ten redd's był moj i nadal stoi w lodówce zamknięty, mama wypije ;p



2 komentarze:

  1. Kurdeee szkoda no..
    Moja koleżanka z klasy w 18 urodziny miała pogrzeb swojej mamy :(
    też byłam na tym pogrzebie i nawet nie wyobrażasz sobie jak mi jej szkoda było, ciągle płakałam bo to jednak jej najbliższa osoba w życiu którą straciła w młodym wieku..
    Ile ta kuzynka miała lat jeśli mogę się zapytać?
    A i korzystając z okazji chcę Ci złożyć najlepsze życzenia z okazji 16 uro :* Powodzenia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj ;) ale Ty jeszcze właściwie masz jakieś 2 lata żeby podrosnąć :) a ja już się zatrzymałam x)
    mam tylko 168 cm..

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !