czwartek, 16 czerwca 2011

zakupy.

dzisiejszy dzień nie fajnie spędzony ... oby jak najmniej takich uroczystości. Zdjęć moich z dzis nie bedzie, jestem nie ogarnięta, nadal mam jeszcze podkrążone oczy. Nie lubie takich sytuacji, kiedy przyjezdza rodzina z która nie widziałam sie od chyba 10 lat a nie chce mi sie nawet usmiechac, szkoda, ze widzimy sie tylko z takich przyczyn.

Jutro ide do szkoły tylko po to, zeby pewna pani podpisała mi indeks , chociaz sama nie wiem czy pojde , moge to zrobic na zakończeniu.

bardzo szybkie zakupy dzisiejsze. Chciałabym jeszcze napisac, ze juz lakier 2 dzien mi sie trzyma, gdzie u mnie to sukces, bo zwykle schodził po paru godzinach... mozliwe ze to dzieki utwardzaczowi essence.


3 komentarze:

  1. jak sie sprawdza ten szampon?;> rzeczywiscie wygladasz?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. buty piękne , ale raczej dla kobiet a nie dziewczynek

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !