sobota, 18 czerwca 2011

prezenty.

Chciałabym Wam się pochwalić moimi wspaniałymi prezentami od wspaaaaniałych dziewczyn :) Dostałam zawieszke aparacik, którą kocham, kocham, kooocham <3 i wole ja nosic na łancuszku, bardziej widoczna bedzie : D i torebke, która sobie wybrałam i jest świetna <3 i jeszcze masło do ciała o wspaniałym kokosowym zapachu, które jeszcze czeka zeby byc uzywanym bo mam troszeczke jeszcze starego. :) i śliczna bransoletke, olejek do ciała do opalania i róż :)
a dzisiaj jedziemy z dziewczynami nad jeziorko, lustrzanki nie biore, ale wezme aparacik i moze wrzuce tu jakies zdjecia :)





4 komentarze:

  1. bardzo mi miło :)
    zakochałam się w tej zawieszce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana gdzie kupilas chanelke? jest cudowna :D i jaka cena?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za swoją nieobecność i zaniedbanie komentowanie twoich postów :C

    piękny ten aparacik, taki bardzo delikatny, cudowny! i jak zwykle świetnie obfotografowane ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !