wtorek, 2 lutego 2010

95 dni.

witam, aktualnie jestem wkurzona . pisałam notke i przez przypadek caaaaałą skasowałam ; <<<
a wiec, pani od histy jest mega, mega, mega głupia. Kaze pisac jakies portfolio (?!), jak dla studentów . i ma to byc z biblioteki. Musze pogadac z Kubciem... ; pp
i zrobiła dzis mega głupi sprawdzian, taaa kartkówka na 25 pkt.
i ja chce sie przeeepisac ; p bede miej wymagali, tyle samo nauczą i bede miala lepsze oceny i sie dostane do IV do ZG !; D
oi,, ta notka wyjdzie duuuzo krótsza niz poprzednia ; p
Jutro nie ide do szkoły, srode moge odpuscic, jestem chora. Piłam czeeekoldae ;d Macie zdjecia ; p nudziło mi się xd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !