czwartek, 25 lutego 2010

Sesja z Angela.

Dosłownie przed chwileczka wróciłam z Zielonej Góry i nie poszłam na angliiika : DDD siedziałam z tata 2 godziny w korytarzu w mojej przyszlej szkoły : D mam nadzieje xd.
wzielam wszystkie lekcje od Gaty, dzieki : **
jeej, dzis yłam na piewrszej sesji z kims z lustrzanka, a tym kims była Angela : )
Dziękuje jej bardzo za to ze "chciała" zdjęcia, i tak strasznie dziekuje ludziom , którym zdjecia sie pdoobają. Nawet nie wiecie jak to fajnie tak czytac takie komentarze , dziekuuuje ! : **
a tu macie pare zdjec, nie ma ich mnóstwo, bo Angela sie spieszyła i zeszło 20 min. około na zdjecia. I Nikoli tez dziekuje za trzymanie moich rupieciów : D












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !