środa, 3 lutego 2010

94 dni.

7 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, juz mam zapisane sesje jakie chce zrobic ; ddd
nie byłam dzis w szkole, ale nic szczególnego mnie nie ominęło. ; d hahaha i bedziemy mieli pisemny spr. z wf-u . hahahahahaha. moja mama byla na wywiadowce, rodzice chca zeby nie bylo portfolia i moze pani cos zrobi , i bedziemy mieli wycieczke. whoahaha. ; d ;p
moja ciocia do mej mamy zadzwoniła i powiedziała ze w Lidlu daja prezenty ( moja ciocia tam pracuje. ) i pojechalismy, i kazdy osobno palcił ( ja, mama, tata ) i dostalismy prezentyyyy ; d
ogolnie dostalismy : jakies cos do czyszczenia łazienki w W5 i jakies odświeżacze powietrza z W5, sos tajski do roznych dań, dwa szampony z Szałmy, dwa lakiery z Tafta i pudło zelek ;d
macie tu moje dwa lakiery i zeeeeeeeeeeelki ;d ( a akurat mialam sobie kupic lakier do włosów xd)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !