czwartek, 5 marca 2015

PINK nails.

Heeej :)))
Pierwszy raz od dłuższego czasu taka krótka przerwa między moimi notkami...jestem z siebie dumna :DD Mimo, że dzisiejszy temat do najciekawszych nie należy to, żeby nudą nie wiało postanowiłam, że się pojawi :)
Próbowałam dzisiaj zrobić na paznokciach gradient metodą Ewy z YT ( redlipstickmonster ) z użyciem kleju wikolowego. Niestety mi jakoś nie przypadło to do gustu, za dużo zabawy z tym i roboty, a efekt można uzyskać tak samo dobry bez obklejania się i czekania 15 minut aż wszystko powysycha :) Coś tam wyszło i mimo, że nie jest to przepiękny efekt to zawsze jest to dobry pretekst do nowej notki :D Tak więc pozostawiam Was z moimi paznokciami, które w końcu mi urosły do zadowalających rozmiarów :D

Buziaki !:)


 


3 komentarze:

  1. mi się bardzo podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zrobione pazurki! Aż sama naszła mnie ochota na pomalowanie na czerwono moich i jakieś ozdobienie! :))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !