środa, 11 czerwca 2014

Revitalash Angel...

Dzień dobry :)
Dzisiaj o pięknej paczuszce od Asi, która jest właścicielką firmy Plazanet, czyli wyłącznym dystrybutorem marki Revitalash w Polsce.
Dostałam wiadomość od Asi po tym jak przeczytała mojego posta o odżywce Revitalash, gdzie także wyjaśniałam co się ze mną mniej więcej ostatnio działo. Jest ona wspaniałą kobietą, która ma ogromne serce i pomaga innym, a po przeczytaniu mojej notki poprosiła mnie o adres na który chciałaby przysłać mi anioła. Te piękne anioły są projektem Asi i wysyła je od 2009 roku do ludzi, których spotyka na swojej drodze i którym chcę pomóc. Była to dla mnie wielka niespodzianka, nadal jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam wymienić wiadomości z tak inteligentną i dobrą osobą.
Asia dodała do paczki książkę Ewy Foley "Bądź aniołem swojego życia", która zdecydowanie mi się teraz bardzo przyda i już parę stron przeczytałam, ale chcę zostawić sobie ją na jutro, ale zanim wytłumacze dlaczego, to chcę dokończyć co jeszcze było w tej pięknej paczce. Do książki dołączone były także płyty "Zdrowy Nawyk Świadomości Doskonałe zdrowie, piękne ciało", gdzie znajdziemy Relaksacje/Wizualizacje z podkładem muzycznym wspomagające zachowanie zdrowia psycho-fizycznego prowadzone przez Ewe Foley.
Jestem niesamowicie wdzięczna za wszystko co znalazłam w paczce. Mimo, że z Asią zamieniłam kilka lub kilkanaście wiadomości to wiem na pewno, że jest wspaniałą kobietą. A wszystkie te mądre słowa, które mi napisała i ją samą zapamiętam na zawsze :)

a czemu zostawiam książkę na jutro ? Jutro 12 czerwca, czyli w moje 19naste urodziny, wyjeżdzam do szpitala na nie wiem jaki okres czasu. Ale o tym troszkę więcej w jutrzejszej już przygotowanej notce. :)

Buziaki !



3 komentarze:

  1. Jak będę mogła utrzymać z tobą kontakt? :( Mój e-mail jakby co: matylda.pilawska@vp.pl, odezwij się do mnie, jak będziesz mogła i pisz, co u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. uh uh uh ! jutro juz 19 ! :) dobrze wiedzieć !
    I to w taki dzien do szpitala?! mam nadzieje ze to nic powaznego ! czekam na jutrzejszą notke !
    trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty ;) Ojej, duuuużo zdrówka :* Obyś wyszła jak najszybciej. No i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !