poniedziałek, 26 maja 2014

TOP 5 - lakiery !

 Hej hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z 5 moich ulubionych lakierów na lato :) Nie sądzę, żeby było to konieczne, ale już napiszę, że oczywiście moje ulubione kolorki latem to wszelkie neony lub pastele :) Ja akurat przedstawiam w tym moście 3 neony oraz 2 pastele. Był to bardzo bardzo trudny wybór z całego koszyka przeróżnych lakierów, ale jakoś podjęłam decyzję :)
Pozwoliłam też sobie przy okazji pokazać moich szczególnych ulubieńców, gdzie znajdują się dwa piękne róże, kolor czerwony, biały oraz od niedawna kolor czarny :)
I nie mogłam zapomnieć o 2 paznokciowych must have , czyli odżywka 8w1 eveline, używana przeze mnie już od hmm... 2-3 lat, oraz nie tak dawne odkrycie essie good to go - cudo ! Lakier wysycha po paru minutkach i pozostaję przepiękne blask na płytce :)

Buziaki !





a tu taki "trik" o którym zapewne prawie wszyscy wiedzą, lecz może znajdzie się jakaś jedna osoba której pomogę :) Pamiętajcie żeby pod neonowy lakier nałożyć białą warstwę, kolor szybciej osiągnie swoją barwę i będzie dużo bardziej jaskrawszy :)

8 komentarzy:

Zachęcam do obserwowania ;)))
Anonimy proszę o podpisywanie się :)
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem !

Pozdrawiam serdecznie miśki :** !